جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » جاساز ، خلاقیت در پنهان کردن کردن وسایل و اشیای مهم

جاساز ، خلاقیت در پنهان کردن کردن وسایل و اشیای مهم

مخفی کردن وسایل و پول در منزل و محل کار یکی از مهمترین دغدغه های افراد است؛ این یک فیلم پلیسی نیست اما یقینا همه ما وسایل ارزشمند یا مهمی داریم که می خواهیم دور از دسترسی سارقان یا دیگران قرار بگیرد، چرا که اولا حمل همیشگی آن ها عقلانی نیست، ثانیا امکان گم کردن یا سرقت آن را افزایش می دهد؛ در این مقاله از مجله خلاقیت و نوآوری قصد داریم تا برخی از خلاقانه ترین جاساز ها را به شما معرفی کنیم

درب ها

باور کنید یا نه درب ها یکی از بهترین مکان ها برای جاساز و مخفی کردن پول، اشیای قیمتی و حتی اطلاعات هستند! به قول قدیمی ها «حتی به عقل جن هم نمیرسد» که پیچی که در بالا و ناحیه غیر قابل دسترس درب قرار گرفته مکانی خلاقانه و مناسب برای مخفی کردن اشیای مهم شما است!

جاساز پول و فلش ، جاساز در screw-hiding-place

 

کتاب ها

یکی از قدیمی ترین و البته روش های خلاقانه پنهان کردن وسایل و پول در لابلای کتاب ها است. خصوصا در کشور عزیزمان که علاقه به کتاب و کتاب خوانی بیداد می کند (!) و تقریبا محال است کسی کتابی را از کتابخانه شما بدزدد یا حتی هوش نگاه کردن به آن به سرش بزند! کافیست یک کتاب کهنه و بدرد نخور را از داخل برش بزنید و با خیال راحت همه اشیا مهم را در آن مخفی کنید!

خلاقیت در مخفی کردن در کتاب خالی ، جاساز

جاساز ی در باغچه و گلدان ها

یک سنگ خاص را به با چسب به در یک قوطی پلاستیکی بچسبانید. حالا کافیست اشیا و پول را داخل قوطی قرار دهید، درب آن را ببندید و در خاک باغچه یا گلدان آن را دفن کنید. گرچه ممکن است شما با دیدن سنگ خاص همیشه به این فکر کنید که ممکن است شخص دیگری هم توجهش به آن جلب شود، اما طبق اصل قدیمی تقریبا می توانید مطمئن باشید تشخیص این روش خلاقانه در مخفی کردن کلید خانه، پول، اشیا قیمتی یا هرچیز دیگر عملا غیر ممکن است!

مخفی کردن خلاقانه در خاک باغچه و گلدان ، جاسازی

حمام و توالت

چه کسی می تواند تصور کند کاشی حمام یا توالت می تواند مخفیگاه خلاقانه وسایل شما باشد؟ آیینه و حتی وام حمام نیز می تواند مکان های خلاقانه ای برای پنهان سازی وسایل و اشیا مهم و ارزشمند شما تلقی شود!

جاساز در دیوار hidden-tile-storage

جاسازی در خانه bathtub-hidden-storagehiding-place-mirror

قاب عکس، تابلو، طاقچه، آینه یا هرچیزی که بیشتر در معرض دید است!

برمبنای یک باور عمومی، «اگر میخواهی چیزی را کاملا مخفی کنی، آن را جایی قرار بده که بیش از همه در معرض دید است»؛ بنابراین قابل عکس ها و آیینه ها یکی از بهترین مکان ها برای مخفی سازی خلاقانه اشیا شما هستند! البته یقینا ایده مخفی کردن گاوصندوق پشت قاب عکس چندان مناسب نیست، چرا که فیلم های پلیسی بیش از حد این سوژه را لوس کرده اند 😉

hiding-place-bookshelf hiding-place-frame
hiding-place-picture

hiding-place-shelf hiding-place-art

 

پریز برق

یقینا کسی دوست ندارد دچار برق گرفتگی شود! بنابراین استفاده از پریزهای برق خلاقانه ای که به صورت تخصصی برای مخفی کردن اشیا تولید شده اند همواره می تواند مکانی خلاقانه برای مخفی کردن اشیا باشد!خلاقیت در مخفی کردن پریز برق جاساز در دیوار

کیبورد جاساز دار

یقینا سارقان دوست ندارند اشیا کم ارزش و دست و پاگیری مثل کیبورد کامپیوتر را بدزدند. بنابراین این طراح خلاق یک کیبورد جاساز دار برای مخفی کردن اشیا تولید کرده است!

keyboard-storage

 

راه پله

فضای مرده راه پله ها مکان خوبی برایاستفاده های خلاقانه است. یکی از این کاربرد ها میتواند مخفیگاه خلاقانه ابزار و وسایل باشد.

مخفی گاه در خانه مخفیگاه stairs-hidden-storage جاسازی در خانه جاساز در پله

مبلمان

یقینا مبلمان با داشتن فضای خالی قابل توجه می تواند مکان های خلاقانه ای برای مخفی کردن اشیا فراهم آورد.

جاساز در مبل جاسازی در مبل hiding-place-couch جاسازی در مبل جاساز در مبل couch-storage

 

به نظر شما چه روش ها و مکان های خلاقانه دیگری برای مخفی کردن وسایل و اشیاء مهم و قیمتی وجود دارد؟

۲ نظر

  1. ما همه این وسیله ها را داریم ولی هیچکدومشون اینجوری نیستن.لطفا جاساز برای وسیله های ایرانی بزار.اخه کدوم خونه تو ایران کلیدبرقش اینجوری.اقای خلاقیت?????

  2. فکر کنم ایشون سانفرانسیسکو یا هاوایی زندگی میکنه داداش ما روستا زندگی میکنیم تازه راه پله و وان و مبل و این چیزا نداریم تکلیف ما چی میشه !!هههههههههه

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)