جدیدترین مطالب خلاقیت

تزیینات زمستانی غذا

شب های فصل زمستان بسیار طولانی است و اکثر مردم ایران در این شب ها به مجالس شب نشینی مشغول هستند. چه خوب می شد اگر خانم ها  به جای تزیین معمولی اقلام پذیرایی از مهمان، از تزیین هایی مناسب فصل استفاده کنند. تزیینات زمستانی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد برای سالاد، کیک، شیرینی، صبحانه و… مناسب است. امیدواریم از ایده های موجود در این تصاویر بهره ببرید و سفره های زمستانی شادی را برای شما به ارمغان آورده باشد.

تصاویر تزیینات زمستانی

مطمئناً کسی با دیدن بافتنی یاد تابستان نخواهد افتاد. در این تصاویر تزیین شیرینی به شکل بافتنی را مشاهده می کنید که ما در پست های قبلی به آموزش آن پرداختیم. آدم برفی نماد انکار ناپذیر فصل زمستان است. تزیین شیرینی جات به شکل آدم برفی هم دیگر ایده تزیینات زمستانی می تواند باشد. خرس قطبی هم همیشه بین یخ ها و برف زندگی می کند می توانید از آن برای نشان داد فصل بارش برف استفاده کنید.

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیین سالاد به شکل جنگل برف زده و اضافه کدن آدم برفی به آن از دیگر ایده های جذاب برای تزیینات زمستانی می باشد. می توانید تخم مرغ های صبحانه را به شکل آدم برفی تزیین کنید. برای اندازه های متفاوت از تخم مرغ و تخم بلدرچین استفاده شده است و آموزش مختصر تصویری در مورد آن در تصاویر مشاهده می کنید.

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

تزیینات زمستانی

یک نظر

  1. سپاس از مطالب خوبتان – به امید موفیت بیشتر

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)