جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » آزمونی که ممکن است آینده شما را متحول کند (تست ضمیر ناخودآگاه)

آزمونی که ممکن است آینده شما را متحول کند (تست ضمیر ناخودآگاه)

آزمون روانشناسی ضمیر ناخودآگاه عشق فال خلاقیت

حتما بارها پیش آمده چیزی را با تمام وجود می‎خواستید اما پس از بدست آوردن، به سرعت نسبت به آن دلسرد شده اید. سالها به دنبال هدفی خاص بوده اید اما پس از رسیدن به آن متوجه شده اید که فقط عمر خود را تلف کرده اید. یا حتی پس از جنجال‎ها و کشمکش‎های آتشین عاشقانه، با یک شکست عشقی وحشتناک حتی پس از ازدواج مواجه شده‎اید. شکی نیست بارها برای شما پیش آمده باشد که با خود گفته باشید:

– یه حس درونی بهم می‎گفت این کارو نکنم. چه اشتباهی کردم انجامش دادم.
– می‎دونستم این کار درست نیست. چرا انجامش دادم؟
– از همون اول می‎دونستم این طور می‎شه. کاش به حرف دلم گوش می‎دادم
و…

احتمالا در همه این موارد قبل از تصمیم به انجام آن کار، چیزی در وجود شما با صدای بلند به شما می‎گفته «نه!»، «نکن»، اما صد افسوس که دیگر دیر شده است و کاری از دست شما بر نمی‎آید.

brainwaves1-840x420

 

Structural-Icebergبرخی از محققان و صاحبنظران بر این باورند که با این که هرچند ضمیر «خود آگاه» انسان می‎تواند بنا به دلایل و شرایط محیطی نظیر احساسات، ترس، خشم و… دچار اشتباهات مهلکی گردد، اما «ضمیر ناخودآگاه» که بعضا از آن به عنوان «وجدان»، «حس درونی» و… یاد می‎شود، معمولا بهترین و درست ترین تصمیمات یا جواب‎ها را در خود دارد. درواقع ذهن انسان مانند یک کوه یخ شناور در اقیانوس است که ضمیر خودآگاه تنها بخش کوچکی از قسمت قابل مشاهده آن را نشان می‎دهد و پتانسیل اصلی آن در زیر اقیانوسی از آب پنهان است. اما چطور می‎توان به قدرت باورنکردنی این زوایای پنهان دست یافت؟

خوشبختانه محققان زیادی تلاش کرده اند تا با طراحی آزمون‎های روانشناسی خلاقانه، مانند یک بازجو ذهن شما را طوری فریب دهند که پاسخ‎های ضمیر ناخودآگاه را «اعتراف» کند! در این صورت شما به سادگی می‎توانید از نتایج بدست آمده برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید.

life_Change

آزمون «ضمیر ناخودآگاه عشق» یک نمونه از این بازی‎های ساده با ذهن شماست که ظرف چند ثانیه و با پاسخ دادن به چند سوال ساده، عشق واقعی شما به دور از هرگونه احساسات به شما معرفی خواهد شد! به احتمال بسیار زیاد از صحت نتایج این آزمون شگفت زده خواهید شد و به نکات مهمی درباره «ایدئولوژی عشقی» خود پی می برید! برای شرکت در این آزمون، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت در آزمون «ضمیر ناخودآگاه عشق» (فال خلاقیت)

۵ نظر

  1. سلام جالب بود از این منظر که چند ثانیه ای وقتمان را با ان سرگرم شدیم…. چون با کلمات الکی جواب داده بودم و اصلا واقعیت نداشت…

    • آزمون جالبي بود براي من خيليهاش درست بود.
      درجواب دوستمونم بگم معمولا هيچوقت جوابهاي غلط به سوالات باعث نمره گرفتن ما نشده است!

  2. راست گفتش!

  3. راست بود خیلی هاش شاید تمرکز بیشتر بود سریع مزدم همش درس بود

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)