جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » آموزش خلاقیت و نوآوری » ایده کسب و کار اینترنتی را از کجا بدست بیارم؟

ایده کسب و کار اینترنتی را از کجا بدست بیارم؟

یکتا و کاربردی بودن ایده کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است. خلاقیت در ایده پردازی برای کسب و کار حفظی نیست! مهارتی است که بعد از بررسی نمونه های مختلف کسب و کار و کارآفرینی های زیاد و بررسی محیط زندگی و بازار کار به دست می آید. در این پست 3 نمونه از کسب و کارهای یکتا که باعث پولدار شدن صاحبانش شد بیان می کنیم.

خلق ایده کسب و کار اینترنتی

 معرفی چند ایده کسب و کار اینترنتی

  1. مایکل سِنُف هنگام شرکت در یک سمینار ایده ای به ذهنش رسید. او به فکر فرو یا کرایه تجهیزات سمینار شد. مایکل توانست تجهیزات ضروری و مختصری را با قیمت 50 دلار از شمال کالیفرنیا تهیه کند. این مبلغ به مراتب از 20 هزار دلار کرایه دادن آن ها کمتر است. او این تجهیزات را از طریق اینترنت اجاره می داد. او پس از دیدن تجهیزات مشابه هزاران دلاری در اینترنت، تجهیزات خود را با قیمت 1700 دلار کرایه داد. بله اینگونه ایده کسب و کار اینترنتی مایکل به دنیا آمد. او در حال حاضر با روزی 1000 دلار برای سمینارها و آموزشگاه های کارآفرینی و بازاریابی سخنرانی می کند.

 

  1. کاترین کین با درآمد 100 هزار دلار در سال از ایده کسب و کار اینترنتی خود درآمد دارد. او این ایده را از پیشنهاد یکی از دوستانش گرفت که از او خواست با دریافت 500 دلار سی دی موسیقی او را در آی پاد خود ذخیره کند. او با آپلود موسیقی در آی پاد دیگران توانست کسب و کار خود را ایجاد کند. البته ایده کسب و کار اینترنتی او با تبلیغ در Craigslist و word-of-mouth گسترش یافت.

کسب و کار و ایده کسب و کار

  1. آیا می توان با وبلاگ نویسی در مورد سس 200 هزار دلار درآمد داشته باشد؟ نیک لیندائور در حالی که هنوز در کالج تحصیل می کرد. ایده کسب و کار اینترنتی اش ذر ذهنش جرقه زد. او با ساخت و تولید سس تند خود و بسته بندی دستی آن در دفتر محلی خود توانست کسب و کار خود را شروع کند. او هزاران محصول خود را به بیش از 300 تولیدکننده فروخت. در سال 2004 حدود 130 هزار دلار درآمد داشته باشد و در سال 2006 این درآمد را به 200 هزار دلار افزایش داد.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)