جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

هرچقدر هم محصول شما کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد. هرچقدر هم که تبلیغ کرده باشید. بسته بندی مناسب خواهد بود که مشتریان را راغب به خریداری محصول شما می کند. یک بسته بندی مناسب باید با هویت محصول و کاربرد آن سنخیّت داشته باشد در عین حال برای مشتریان جذاب نیز باشد.

بسته بندی مناسب

چند نمونه بسته بندی مناسب

در زیر تصاویری از نمونه بسته بندی های مناسب را مشاهده می کنید در دو تصویر اول بسته بندی بسیار جذاب برای عسل می بینید که به صورت ظرفی شبیه ظرف چوبی عسل و یا بسته بندی سنتی عسل طراحی شده است. استفاده از زنبور عسل در طرح بسیار زیبا بوده و به ماهیت محصول خود اشاره می کند. تصویر دیگر مربوط به بسته بندی پسته است که ظاهر آن و طریقه باز کردنش شبیه خود پسته است. بسته بندی ماکارونی با تفکیک تعداد نفرات هم بسیار جذاب و کاربردی است. بسته بندی هایی که ما مشاهده می کنیم فقط یک بار قابل استفاده هستند و بعد از باز کردن از بسته بندی آن نمی شود دوباره بهره برد.

بسته بندی کنسرو یا خوراک لوبیا و قارچ و نخود فرنگی نیز بسیار ساده و مفهومی هستند. روش دیگری که در بسته بندی استفاده شده بهره گیری از طرح قاره روی بسته بندی دستمال کاغذی به انتقال پیام حفظ کاغذ حفظ سیاره پرداخته است و خریدار را به سمت مصرف بهینه از دستمال کاغذی سوق می دهد. برعکس دیگر پیام ها که خریدار را به خرید بیشتر ترغیب می کند. این کار موجب اعتماد و وفاداری مشتری می شود که هیچ بسته بندی دیگری مناسب این روش تبلیغ نبود و نمی توانست این حس را به خریداران منتقل کند.

 

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)