جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » ساخت دزدگیر با گوشی قدیمی ؛ خلاقیت در کاربرد موبایل

ساخت دزدگیر با گوشی قدیمی ؛ خلاقیت در کاربرد موبایل

اگر شما به فکر خرید یا ساخت دزدگیر هستید، این مطلب را حتما بخوانید.با آمدن گوشی هوشمند اغلب گوشی های معمولی به کناری انداخته شده اند. بلا استفاده! تا حالا فکر کردید که می توانید از این گوشی ها دزدگیر بسازید؟ با کمترین دانش و کمترین امکانات با گوشی قدیمی، کمی سیم یا نخ، چوب و مهره! خروج از خانه به مدت طولانی برای خیلی ها نگران کننده است. همچنین هرکسی گوشه ای از خانه جایی را دارد که محتویات ان را در از چشم همه می خواهد نگه دارند. پس می توانید با دنبال کردن این مطالب برای خود یک دزدگیر تهیه کنید.

مراحل ساخت دزدگیر

برخی گوشی ها دارای قابلیت تماس سریع یا fast dial هستند که می توان به هر یک از دکمه های اعداد گوشی یک شماره تماس داد و با نگه داشتن دکمه به مدت چند ثانیه با این شماره تماس گرفته می شود. این کار در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است. از این قابلیت گوشی ها برای گرفتن ایده خلاقانه ساخت دزدگیر استفاده شده است. تا در صورت ورود غیر مجاز به محل گوشی با شماره موبایل شما تماس می گیرد.

یک گوشی قدیمی (ترجیحاً دارای قابلیت fast dial باشد) و سیم کارت هدیه (یه دمپایی پاره بده سیم کارت هدیه بگیر!) ، یک چوب بستنی که تهیه آن هزینه ای ندارد، مهره، چسب مایع یا حرارتی تهیه کنید. شماره موبایل خود را روی دکمه عدد 1 به صورت fast dial اختصاص دهید. مهره را روی چوب بستنی با چسب محکم کنید. مهره را درست روی دکمه مورد نظر گوشی قرار دهید.با نوار چسب چوب بستنی را به گوشی محکم وصل کنید. با سیم دور یک تکه چوب یا فلز گره محکم میزنیم . تکه چوب متصل به سیم را زیر چوب بستنی قرار دهید تا بین مهره و دکمه عدد1 فاصله بیافتد و دیگر مهره نتواند فشار روی دکمه ایجاد کند. سیم را طوری به در وصل کنید که با باز شدن در کشیده شود. فراموش نکنید که گوشی را در محلی قرار داده باشید که با کشیده شدن سیم یا باز شدن در نیافتد. حتماَ حداقل یک بار دزدگیر خلاقانه خود را امتحان کنید.

با کشیده شدن سیم، مهره روی عدد یک فشار ایجاد می کند و دزدگیر خلاقانه با شماره ی شما تماس می گیرد.

ساخت دزدگیر با گوشی موبایل قدیمی

دزدگیر

ساخت دزدگیر

ساخت دزدگیر

دزدگیر

دزدگیر دستی 7

دزدگیر دستی 8

ساخت دزدگیر

 

بیاه! ردیف شد! این هم دزدگیر خلاقانه ارزان قیمت شما. در صورت ورود به داخل مکان ممنوعه با شماره ای که به هرکدام از اعداد گوشی نسبت داده اید تماس رفته می شود.

شما هم خلاقیت خود را تقویت کنید، ایده های نو خلق کرده و در زندگی استفاده کنید.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)