جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » آموزش خلاقیت و نوآوری » کارآفرین های نوجوان ، با خود مقایسه کنیم! (سری اول)

کارآفرین های نوجوان ، با خود مقایسه کنیم! (سری اول)

کارآفرین های نوجوان کسانی هستند که زمانی که ما دغدغه تحصیل و کنکور را داشتیم کسانی بودند که با طرح ایده های کسب و کار هزاران دولار برای آینده ذخیره کردند. به عبارتی دیگر پولی را که در سالیان بعد از دانشگاه برای خود می خواهیم پس انداز کنیم عده ای هستند که در دوران نوجوانی خود پس انداز می کنند.

معرفی کارآفرین های نوجوان

 

نوجوان کارآفرین شمع سازی

Hart Main

هارت مین نوجوان کارآفرین 14 ساله ایست که ایده خود را اول برای شوخی با خواهرش ایجاد کرده بود! خواهر او برای کمک به مدرسه شمع های معطر می فروخت. هارت مین به فکر فروش شمع معطر مردانه افتاد و شمع هایی با نام های : آتش در کمپ، بِیکِن، خاک اره، چمن تازه هرس شده، پیپ پدربزرگ و… تولید کرد. نام گذاری جالب و مردانه این شمع ها نقش بسیار مهمی در فروش بالای این شمع داشتند. هارت مین با سرمایه اولیه 200 دلار و با همکاری پدر و مادرش توانست شمع های Man Can را در 60 فروشگاه سراسر کشور بفروشد. و این گونه بود که او هم به کارآفرین های نوجوان پیوست. به همین سادگی!

 

کارآفرین نوجوان

Jack Kim

جک کیم با ساخت یک موتور جستوجو برای کاربران اینترنتی توانست کسب و کار خود را شروع کند. او که اهل سیاتل هست با درآمد حاصل از ترافیک این موتور جستوجو توانست تا پایان دبیرستان 100 هزار دلار سرمایه کسب کند.

 

نوجوان کار آفرین بازاریابی

Cameron Johnson

او در 9 سالگی شروع به فروختن کارت های تبلیغاتی با نام اشک ها و سلامتی ها (Cheers and Tears) هزاران دلار جمع آوری کرد. در سن 12 سالگی این کارآفرین نوجوان به خواهر خود 100 دلار داد تا 30 کلاه نوزاد بخرد. او این کلاه ها را در یک فروشگاه اینترنتی مشهور به فروش گذاشت. او 10 عدد از این کلاه ها را خود خریداری کرد! می پرسید چرا؟ کمی فکر کنید! در سال های بعدی او به خرید عروسک به صورت مستقیم از تولیدکننده پرداخت و توانست 50 هزار دلار سرمایه جمع آوری کند. او با کسب و کار اینترنتی خود توانست در هر ماه 3 هزار دلار درآمد داشته باشد. او از طریق بازاریابی توانسته در سن 15 سالگی 300 تا 400 هزار دلار سرمایه جمع آوری کند

 

نوجوان کار آفرین املاکWillow Tufano

مادر ویلو توفانو در یک مشاور املاک کار می کرد که این دختر 14 ساله با شنیدن این که یک خانه 12 هزار دلاری برای فروش هست، تمام پول هایی که از تمیز کردن خانه های این مشاور املاک و فروش لوازم اضافی انباری های این خانه ها به دست آورده برای خرید خانه پرداخت. او این خانه را به قیمت 700 دلار در ماه توانست اجاره دهد.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)