جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری در کسب و کار » تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه » کمپین تبلیغاتی «کوکاکولا» با مضامین سلامت (!)،محیط زیست و اشتراک گذاری!

کمپین تبلیغاتی «کوکاکولا» با مضامین سلامت (!)،محیط زیست و اشتراک گذاری!

شاید شما هم گاهی به دلیل مضرات شدید نوشابه از خوردن آن صرف نظر کرده اید؛ شاید هم جزو آن دسته افرادی باشید که نمی‎توانید به هیچ وجه از این نوشیدنی خوشمزه اما زیان‎بار دل بکنید! شاید هم صرفا برای رژیم مدت‎ها است لب به نوشابه نزدید!؟
چه جزو افراد ذکر شده باشید چه جزو هر دسته دیگر، یقینا با مطالعه مطلب «نوشابه بخرید، اما نخورید» در سایت خلاقیت، نظر متفاوتی نسبت به این نوشیدنی پیدا خواهید کرد؛ در این میان شرکت «کوکاکولا» با توجه به رشد آگاهی مردم در این زمینه، برای از دست ندادن بازار خود دست به اقدام جدیدی زده است که در ویدیوی زیر می توانید مشاهده کنید!

کوکاکولا با این کمپین تبلیغاتی جالب، با کوچک کردن سایز قوطی‎های خود توانسته این باور را در مشتری ایجاد کند که چون حجم نوشیدنی کم شده، ضرر آن قابل قبول است.
همچنین توانسته این طور وانمود کند که این کار به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد.
در پایان شاید مهمترین نقطه قوت این کمپین تبلیغاتی کوکاکولا در امکان «به اشتراک گذاری» خوردنی باشد! به این ترتیب کوکاکولا روی مهمترین احساس جمعی این چند ساله مردم جهان دست گذاشته و توانسته با ایده گیری از خلاقیت شبکه‎های اجتماعی در واقعیت، مردم را به تبلیغ محصول خود از طریق به اشتراک گذاری وادار کند!

به نظر شما آیا این کمپین تاثیری در سلامت مردم خواهد داشت!؟!

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)