جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری در کسب و کار » تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه » تبلیغات اغراق آمیز خلاقانه (خلاقیت در مبالغه در تبلیغات)

تبلیغات اغراق آمیز خلاقانه (خلاقیت در مبالغه در تبلیغات)

اغراق یکی از روش های موثرتر کردن تبلیغات است، با این حال نباید تبلیغات اعراق امیز با تبلیغات دروغ اشتباه گرفته شود. اغراق در واقع پر رنگ کرذن ویژگی های خدمات یا محصولات می باشد، طوری که مشتری به اشتباه نپندارد که این محصول توانایی فراتر از آنچه تبلیغ می شود دارد. به عنوان مثال اگر در تبلیغاتی نمایش داده شود که یک جاروبرقی پرواز کنان به داخل خانه می اید و تمام خانه را تمیز میکند، کسی باور نمیکند که این جارو برقی توانایی پرواز و تمیز کردن خودکار منزل را دارد، اما اگر در تبلیغاتی به عنوان مثال سویا با نمایش میزان پروتئین بالا به عنوان جایگزین گوشت معرفی شود ممکن است مخاطب گمراه شود و گمان کند سویا جایگزین مناسب و بدون رقیب گوشت است که این نوع تبلیغات مغایر با حقیقت است. در این مطلب به معرفی تعدادی از خلاقانه ترین تبلیغات اغراق آمیز پرداخته خواهذ شد.

در تصویر زیر یک نگهبان موزه هنری را می بینید که چراغ قوه با نور دهی بالا نیاز دارد ولی همین شدت نور باعث سوختن تابلو های ارزشمند شده است.

اغراق در تبلیغات چراغ قوه و شدت زیاد آن

در تصویر زیر نیز قصد در بیان سرعت خشک شدن رنگ را هنگام استفاده دارد. برای این هدف از مبالغه در تبلیغ استفاده کرده است.

مبالغه تبلیغ در رنگ

در تصویر زیر نیز از روش تبلیغات اغراق آمیز در تبلیغ عینک شنا و ضد آب بودن آن به کار رفته است. به طوری که تمام صورت غواص از زیر آب بودن زیاد چروک شده ولی دور چشم آن که زیر عینک غواصی است هیچ آسیبی ندیده است.

اغراق آمیزی تبلیغ ضد آب بودن عینک شنا

در زیر نیز تبلیغات اغراق آمیز یک کیسه خواب مسافرتی را می بینید که با تا کردن و لوله کردن تخت خواب قصد دارد راحتی این محصول را بیان کند.

تبلیغات اغراق آمیز کیسه خواب مسافرتی

در ادامه تعدای تصویر از تبلیغات اغراق آمیز استیک نوت ، تیغ و… را خواهید دید.

تبلیغات

اغراق آمیز

اغراق آمیز بودن تبلیغات

تبلیغات اغراق آمیز کاشت مو

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)