جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » کره شمالی برنده جام جهانی فوتبال 2014 برزیل (خلاقیت در دیکتاتوری!)

کره شمالی برنده جام جهانی فوتبال 2014 برزیل (خلاقیت در دیکتاتوری!)

جام جهانی 2014 برزیل با پیروزی 1-0 تیم فوتبال آلمان از آرژانتین در وقت اضافه به پایان رسید و این چیزی است که همه ما میدانیم اما عجیب ترین خبر دنیا ، مربوط به یک دنیای دیگر است. جایی که گوینده تلویزیون کره شمالی ، خبر از فینالیست شدن تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی می دهد….

فینال جام جهانی 2014 آرژانتین و آلمان

فینال جام جهانی 2014 برزیل: آلمان و آرژانتین

درست در زمانی که میلیون ها نفر منتظر بازی نهایی آلمان و آرژانتین بودند، تلويزيون حکومتي کره‌شمالي در خبري عجيب و باورنکردنی به مردمش اعلام کرد که اين تيم به فينال جام جهاني صعود کرده است!!!

کره شمالی قهرمان جام جهانی 2014 برزیل!

کره شمالی قهرمان جام جهانی 2014 برزیل!

اين براي اکثر مردم جهان تبديل به يک امر عادي شده که رهبر کره شمالي، کيم جونگ اون حکومت خود را طوري رهبري مي‌کند که رسانه‌هاي اين کشور از جمله همه کانال‌هاي تلويزيوني در دستان اطرافيانش است و هيچ خبر منفي از جامعه به مردم رسانده نمي‌شود اما اخیرا يک ويدئو در سايت پر بازديد “يوتيوب” قرار گرفته که نشان مي‌دهد کره شمالي به فينال جام جهاني 2014 برزيل راه يافته و بايد با پرتغال بازي کند. اين ويدئو دستمايه بسياري از رسانه‌هاي جهان از جمله سي بي سي کانادا و ياهو قرار گرفته است.

شايد باور اين که شرايط داخلي کره شمالي آرام و خوب است، براي مردم اين کشور چندان سخت نباشد، اما کليپي از تلويزيون اين کشور پخش شده که اگر مردمان اين کشور عجيب و غريب آن را هم باور کنند ديگر بايد به همه چيز شک کرد!

در اين کليپ به مردم کره شمالي نشان داده شده که تيم کشورشان پس از عملکرد درخشان در مرحله گروهي و شکست تيم‌هاي ژاپن ، آمريکا و چين به ترتيب با نتايج هفت بر صفر، چهار بر صفر و دو بر صفر با عبور از سه تيم ديگر به فينال رسيده و بايد براي قهرماني با پرتغال مصاف دهند! اين اخبار در حالي به گوش مردم کره شمالي رسيده که اين تيم بر خلاف جام جهاني 2010 اين بار اصلا به اين تورنمنت صعود نکرده و حتي به مرحله پاياني مقدماتي جام جهاني در آسيا هم نرسيد. در اين کليپ صحنه‌هاي حساس بازي‌ها هم گنجانده شده تا ميزان باورپذيري اين خبر نيز بالا برود!

یک نظر

  1. Arash Kaveani

    بیخیاااااال….. البته تلوزیون کره شششمالی مثل تلوزیون ما جنس های خوبی مصرف میکنن تووووهمشون بالا خیلی

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)