جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » شوخی سیزده به در + هدیه خلاقیت (1393)

شوخی سیزده به در + هدیه خلاقیت (1393)

همانطور که می‎دانید امروز در شبکه‎های اجتماعی اطلاعیه ای به صورت زیر منتشر شده بود:

دروغ 13 به در شوخی سیزده به در خلاقیت نوآوری

این مطلب که با استقبال بالایی از سوی کاربران روبرو شد، در واقع «شوخی سیزده به در» وبسایت خلاقیت در سال 1393 بوده و صحت ندارد!
اما برای آگاهی بیشتر در مورد شوخی خلاقانه 13 به در امسال در خلاقیت، به همین اشاره می‎کنیم که در ویکی پدیا، دانش‎نامه آزاد درباره «دروغ 13 به د» آمده است:

بیش ازشصت سال است که در ایران، گفتن دروغ سیزده نوروز، یا همان «ماهی آوریل» فرانسوی‌ها، از سوی چند روزنامه‌نگار ایرانی رواج پیدا کرده است. آغازماه آوریل یک روز پیش ازسیزده نوروز می‌باشد، و این هم‌زمانی دست‌آویزی شد، که درسیزده نوروز که ویژه جشن، شادی و نیایش برای باران و باروری زمین است، زیرنام شوخی دروغ بگویند.

هدیه خلاقانه و نوآورانهخوب! این از شوخی 13 به در امسال خلاقیت! ضمن آرزوی سالی خوش برای شما، به پاس این همه استقبال و لطف کاربران هدیه ای ویژه برای آنها درنظر گرفته ایم!

 BitDefender Internet Security 2014 رایگانBitDefender Internet Security 2014 رایگان
همانطور که می‎دانید، به تازگی آنتی ویروس بیت دیفندر به عنوان یکی از قوی‎ترین آنتی‎ویروس‎های جهان معرفی شده است؛ بسته حرفه‎ای اینترنت آنتی ویروس بیت دفندر که به عنوان Bitdefender Internet security معرفی شده و بیشترین سطح مخافظت از کامپیوتر شما را چه در شرایط عادی و چه در اینترنت برای شما فراهم می‎آورد، در ایران به صورت رسمی با قیمتی در حدود 80 هزارتومان به فروش می‎رسد  (نمونه).

به بهانه سیزده به در هم که باشد، تصمیم گرفتیم تا با ارائه بسته رایگان Bitdefender Internet security به کاربران خلاقیت، گل لبخندی بر لبان آن‎ها بنشانیم؛ برای این منظور کافیست حداکثر تا تاریخ 15 فروردین 1393 فرم زیر را تکمیل نمایید تا بسته Bitdefender Internet security به صورت رایگان به  شما ارسال شود!

برای دریافت آنتی ویروس Bitdefender Internet security 2014 رایگان، ایمیل خود را در قسمت زیر وارد نمایید.

[wysija_form id=”2″]

هیچ محدودیتی در تعداد درخواست شما وجود ندارد و حتی می‎توانید با وارد کردن Email همه دوستان و آشنایان خود به آنها Bitdefender Internet security 2014 رایگان هدیه دهید!

۴ نظر

  1. Najmeh NT

    پیشنهاد میکنم,هدیه اش رو از دست ندید

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)