جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » رستوران ارم شاندیز مشهد: خلاقیت کارآفرینی در کنار مشتری مداری حرفه ای!

رستوران ارم شاندیز مشهد: خلاقیت کارآفرینی در کنار مشتری مداری حرفه ای!

مهم نیست در سرمای زمستان باشه یا گرمای تابستان! رستوران ارم شاندیز مشهد در تمام روزهای هفته شلوغ است! هرچند این رستوران طبق گفته مدیرانش مجموعا در ساختمان اصلی رستوران، باغ و آلاچیق‎ها با ظرفیت بیش از 6000متر مربع، ظرفیت بیش از 2000 نفر را دارد، در تعطیلات بهتر است به جای شلوغ می‎توان از کلمه «وحشتناک شلوغ!» استفاده کرد!

رستوران ارم شاندیز مشهد نهایت مشتری مداری و خلاقیت Eram-Shandiz-Restaurant-Mashhad-Door

فضای گرم و دلپذیر ساختمان اصلی، با تخت‎های سنتی و موسیقی دلنشین اصیل ایرانی در زمستان و فصول سرد و فضای سرسبز و دلنشین تخت‎ها و آلاچیق‎های حیاط رستوران به همراه آواز پرندگان و باد و صدای دلنشین آب در فصول گرم‎تر که با صدا و خنکای آب فواره‎های بلند آن دلنشین‎تر نیز می‎شود، یقینا رستوران ارم شاندیز را به یکی از دلنشین‎ترین و مناسب‎ترین رستوران‎های شاندیز مشهد برای هر سلیقه ای تبدیل کرده است. زیتون پرورده، سیرترشی، ماست چکیده سنتی، ماست کم چرب پاستوریزه، دوغ، نوشابه، کره محلی، سالاد، نان داغ محلی و… را در کنار شیشلیک معروف رستوران ارم شاندیز مشهد تصور کنید! حالا در نظر بگیرید در این رستوران اگر هر چیزی در سر سفره شما کم بیاید به صورت رایگان دوباره برای شما آورده خواهد شد!

در میان انبوه جمعیت و در همهمه پذیرایی، مردی با کت و شلوار سفید به چشم می‎خورد که پای هر تخت با میهمانان خوش و بش می‎کند؛ بعید است صاحب مجلسی به بزرگی کل این رستوران باشد، اما با همه به گرمی برخورد می‎کند؛ گویی همه او را می‎شناسند و دوستش دارند. به هیچ وجه به نظر نمی‎رسد با این کت و شلوار و ظاهر آراسته گارسون باشد اما هرجا نیرو کم باشد، مثل بقیه خدمه رستوران سینی به دست می‎گیرد و برای میهمانان غذا می‎آورد! کنجکاو می‎شوم و از خودش می‎پرسم ماجرا چیست؟

از نتیجه کاملا متحیر می‎شوم! او کسی نیست جز «فرهاد شجاعی» باستان شناس معروف، مسلط به 4 نوع خط میخی! اما او چرا اینجاست؟!

این که معروف‎ترین شیشلیک ایران برای رستوران ارم شاندیز مشهد است که جزو خدمات ماست! خدمات هم وظیفه ماست! اما سر هر میز یکی وظیفه داره چک کنه مشتری کم و کسری نداشته باشه! ما می‎خواهیم مشتری که پول می‎دهد چنان راضی باشد که خاطره فراموش نشدنی از پذیرایی در یک رستوران واقعی و تمام عیار را همیشه در یاد داشته باشد!

این‎ها سخنان «فرهاد شجاعی» در پاسخ سوالات من است. او خوب می‎داند رستوران ارم شاندیز با بیش از 30 سال سابقه کار، برای بهترین ماندن در بازار رقابت شدید حاکم بر رستوران‎های مشهد، به چیزی بسیار فراتر از کیفیت خوب غذا نیاز دارد. کمال ایزدی، مدیر رستوران ارم شاندیز در ادامه صحبت‎های آقای شجاعی اضافه می‎کند:

ما این مجموعه بزرگ را فقط با 100 نفر پرسنل توانسته ایم اداره کنیم! سلامت و رضایت پرسنل خودمان نیز برای ما بسیار مهم است؛ درست است کارمندان ما همیشه نهارو شام، شیشلیک معروف ارم شاندیز دارند، اما ما آشپزهای مخصوصی استخدام کرده ایم که برای کارمندان چندین غذای مختلف درست کنند تا علاوه بر حفظ تنوع غذایی، رضایت و سلامت آن‎ها نیز به بهترین شکل تامین شود.

رستوران ارم شاندیز مشهد کمال ایزدی-فرهاد شجاعی Eram-Shandiz-Restaurant-Mashhad در رستوران ارم شاندیز، به محض صدور فیش مشتری، به صورت اتوماتیک سفارش در آشپزخانه اعلام می‎شود تا آشپزان به سرعت سفارش مشتری را آماده کنند؛ به محض اینکه کسی روی تخت می‎نشیند وظیفه خدمات به او را بر عهده می‎گیرد؛ به این ترتیب به سرعت تمام و بدون انتظار کشنده برای آماده شدن غذا به مشتریان سرویس دهی خواهد شد

یقینا مسئولان رستوران ارم شاندیز مشهد با چنین خلاقیت‎های مدیریتی و سرویس‎دهی، به خوبی توانسته‎اند علاوه بر افزایش کیفیت خدمات خود، رابطه بسیار خوبی با مشتریان ایجاد کنند و کاری کنند که مشتری که فقط یک بار این رستوران را امتحان کند، مشتری دائمی آن باشد! اما در کنارکارآفرینی مستقیم و غیر مستقیم و این سرویس دهی عالی، تولید تمامی محصولات لبنی پاستوریزه این رستوران، با نام و برند خود این رستوران نیز خلاقیت و نوآوری بسیار جالب دیگر آنان است. اما اگر فکر می‌کنید خلاقیت در کسب و کار مدیران رستوران ارم شاندیز مشهد به همین موارد خلاصه می‌شود، توصیه می‎کنم حتما مطلب بعدی درمورد خلاقیت جدید این رستوران را دنبال نمایید.

۲ نظر

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)