جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » مقالات خلاقیت و نوآوری » شوخی سیزده به در سال 1394 مجله خلاقیت و نوآوری: موفق‎ترین شوخی 13 به در!

شوخی سیزده به در سال 1394 مجله خلاقیت و نوآوری: موفق‎ترین شوخی 13 به در!

امسال نیز مجله خلاقیت و نوآوری همانند گذشته با انتشار شوخی سیزده به در به استقبال سنت زیبای 13 به در رفت. این کمپین که از ساعت 8 صبح پنج شنبه 13 فروردین 1394 با انتشار مطلبی تحت عنوان «شنبه 15 فروردین 1394 تعطیل  است؟» در وبسایت خلاقیت و نوآوری آغاز شده بود، در ثانیه‎های آخر روز 13 فروردین 1394 در حالی به پایان رسید که با حدود 60000 بازدید همچنان بازدید عشاق تمدید تعطیلات نوروز را به خود جلب می‎کند!

موفقیت قابل توجه این کمپین و حمایت و علاقه مندی کاربران به آن نشان می‎دهد درصورت توجه صحیح به دغدغه‎های درونی مردم، می‎توان به سادگی توجه افراد را جلب نمود. این موضوع می‎تواند به خوبی قدرت مهندسی اجتماعی و اهمیت توجه به نیاز به درک متاقبل نسبت به خواسته‎ها و نیازهای مردم را بیان کند و به مدیران و بازاریابان این نکته را متذکر شود که «اگر به دیگران این فرصت را دهید که به چیزی که می‎خواهند برسند، آن‎ها نیز به شما کمک خواهند کرد که به چیزی که می‎خواهید برسید!»

در پایان آرزوی سالی خوش و پربار برای تک تک شما عزیزان، از شما دعوت می‎کنیم به عنوان هدیه نوروز 1394 با کلیک روی اینجا از اشتراک رایگان مجله خلاقیت و نوآوری، بهره مند شوید. متن کامل مطلب در ادامه همین موضوع قابل مشاهده است.

با آرزوی سالی خوش و سرشار از کامیابی و پیروزی برای تک تک مخاطبان مجله خلاقیت و نوآوری

شوخی دروغ سیزده به در 1394 مجله خلاقیت و نوآوری

با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی و تداخل آن با ایام آخر هفته، به دلیل ترافیک شدبد افراد زیادی منتظر هستند تا به صورت معجزه آسایی شنبه 15 فروردین 1394 تعطیل رسمی اعلام شود. درصورت اعلام تعطیلی رسمی مسافران می‎توانند با خیال آسوده از روزهای آخر تعطیلات خود بهره مند شوند و بدون دغدغه و با رعایت مقررات و حفظ ایمنی بازگشت از سفرهای نوروزی را انجام دهند. به گزارش وبسایت خلاقیت و نوآوری، درصورتی که مسافران نتوانند قبل از روز جمعه 14 فروردین از سفرهای نوروزی بازگردند، می توانند در روز شنبه 15 فروردین که ترافیک کمتر است این کار را انجام دهند و در صورت عدم توفیق روز یکشنبه 16 فروردین یا هر روزی که دوست دارند؛ اصلا اگر بخواهند می‎توانند کل هفته را تعطیل کنند یا تا هر وقت دوست دارند دست از کار وزندگی بکشند و از بین التعطیلی نوروز 1394 تا 1395 بهره مند شوند و از زندگی خود لذت ببرند! البته با این که شهروندان با مطالعه این بخش از مطلب متوجه می‎شوند این موضوع صرفا «شوخی سیزده به در» مجله خلاقیت و نوآوری است، همچنان به مطالعه ادامه مطلب ادامه خواهند داد! بنابراین در ادامه شما را بیشتر با موضوع شوخی 13 به در آشنا خواهیم نمود.

دروغ 13 به در 1394 Traffic

 

در ویکی پدیا، دانش‎نامه آزاد درباره «دروغ 13 به در» آمده است:

بیش ازشصت سال است که در ایران، گفتن دروغ سیزده نوروز، یا همان «ماهی آوریل» فرانسوی‌ها، از سوی چند روزنامه‌نگار ایرانی رواج پیدا کرده است. آغازماه آوریل یک روز پیش ازسیزده نوروز می‌باشد، و این هم‌زمانی دست‌آویزی شد، که درسیزده نوروز که ویژه جشن، شادی و نیایش برای باران و باروری زمین است، زیرنام شوخی دروغ بگویند.

 

Smile

 

در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای تک تک شما عزیزان، از شما دعوت می‎کنیم به عنوان هدیه نوروز 1394 با کلیک روی اینجا یا تصویر هدیه از اشتراک رایگان مجله خلاقیت و نوآوری، بهره مند شوید.هدیه خلاقانه و نوآورانه

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)