جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » تبلیغ شهری خلاقانه : تبلیغ کنیم و شهر را زیبا کنیم!

تبلیغ شهری خلاقانه : تبلیغ کنیم و شهر را زیبا کنیم!

کاغذ های تراکت، پوستر کنده شده، بیلبورد های تکراری و… نه تنها دیگر روشی غیر  جذاب برای تبلیغات شده بلکه باعث  تخریب زیبایی شهر می شود. ما در این پست و چند پست دیگر به تبلیغ شهری خلاقانه می پردازیم.

ما هم می توانیم با استفاده از ایده گرفتن از محیط اطراف و تلفیق آن با موضوع تبلیغات به بهتر و جذاب کردن شهر و تبلیغ موثرتر بپردازیم. شما با مشاهده محیط اطراف چه ایده ای برای تبلیغ کالا یا خدمات خود به ذهنتان می رسد؟

فکر نمی کنید بهتر است روش های تبلیغات را در سطح شهر تغییر دهیم؟

آیا این کار از مصرف بی رویه کاغذ برای تبلیغ جلوگیری نمی کند؟

آیا این کار موثرتر از تبلیغات کاغذی نیست؟

 

با هم به چند نمونه تبلیغات با استفاده از ایده گرفتن از محیط اطراف را بررسی می کنیم. در پست های آتی نیز نمونه های دیگر این گونه تبلیغات را خواهید دید.

تبلیغ شهری خلاقانه (سری دوم)

در تصویر زیر تبلیغ یک عکاسی یا برند دوربین عکاسی را مشاهده می کنید که با  قرار دادن تصویر در دور موانع حرکت وسایل نقلیه در عابر پیاده به تبلیغ در شهر پرداخته است.

تبلیغ با استفاده از موانع عبور وسایل نقلیه

در تبلیغ شهری دیگر می بینید که یک شرکت هواپیمایی با قرار دادن تابلو خطر با متن «  مردم بالای سرتان راه می روند…. 25 پرواز روزانه برای شهر….» برای افراد رهگذر از رزومه کاری خود می گوید!

تبلیغ شرکت هواپیمایی در شهر

در تبلیغ شهری خلاقانه بعدی می بینید که پلی استیشن از حباب های نایلونی که زیرشان علامت های دکمه های پلی استیشن را دارد قرار داده است. مردم علاقه زیادی به ترکاندن آن دارند و همچنین جالب است که با الهام گرفتن از نام play station  جایگاه ایستگاه اتوبوس bus station  را واقعا به ایستگاه بازی تبدیل کرده است. این ایده بسیار خلاقانه است!

خلاقیت تبلیغ پلی استیشن با تبلیغ شهری خلاقانه

خلاقیت بعدی که می بینید تبلیغ یک دلستر است که با تصویر ساده دلستر و پس زمینه سبز چقدر جذاب به تبلیغ پرداخته است! به تصویر دقت کنید. چه می بینید؟

اگر شما هم یک محل سرو یا فروش نوشیدنی دارید حتما به این روش نیز توجه کنید.

 

تبلیغ شهری خلاقانه دلستر و نوشیدنی

تبلیغ پیست اسکی یا تله کابین با ایستگاه اتوبوس!!

 

تبلیغ پیست اسکی یا تله کابین

برای خواندن پست قبلی؛ سری اول تبلیغات شهری خلاقانه اینجا کلیک کنید.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)