جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » تبلیغات شامپو حنای صحت کپی کاری محض دستمال توالت!

تبلیغات شامپو حنای صحت کپی کاری محض دستمال توالت!

باز هم حماسه ای دیگر از کپی کاران میهنمان! این بار کپی کاری فریم به فریم تبلیغات دستمال کاغذی Le Trefle و تبلیغ شامپو حنای صحت!

در مورد خلاقیت هموطنانمان در کپی کاری محض، پیش از این در مطلب ««چ»می‎کند شباهت شگفت انگیز «CHE» چه‎گوارا و «چمران»حاتمی‎کیا!» و «سریال هفت سنگ یا Modern Family؟ کپی محض یا باز هم شباهت شگفت انگیز!» قبلا مفصلا بجث شده بود اما در کلیپی که مشاهده می‎فرمایید تیزر سازان کپی کار ایرانی با نهایت خلاقیت (!) تک تک فریم‎های یک تیزر تبلیغاتی مربوط به دستمال توالت (!) را برای شامپوی سر (!) چنان دقیق باز سازی نموده اند که ممکن است ابتدا و انتهای بدنتان (!) را اشتباه بگیرید!

البته یقینا نمی‎توان در این کلیپ منکر خلاقیت‌های قابل ستایش (!) مانند تغییر کلمه «Ema» به «خانوم»، اصلاح صحنه مطالعه کتاب از حالت دراز کشیده به نشسته روی صندلی و انتخاب یکی از موسیقی‎های متن سریال انیمیشن Naruto به جای موسیقی متن تیزر اصلی (احتمالا به دلیل عدم دسترسی به موسیقی تیزر دستمال توالت) شد! امیدواریم پس از این همه زحمت و حماسه آفرینی در ارائه یک تیزر 100% خلاقانه و نوآورانه (!)، کپی کاران محترم که حتی از نظر زمان کلی تیزر از هیچ حمتی مذایقه ننموده اند، پس از مشاهده این دو کلیپ در کنار هم،  مانند ماجرای فیلم «چ» آقای حاتمی کیا ادعا نکنند شباهت 100% نام و بنرهای فیلم «چـ» ابراهیم حاتمی‎کیا (۱۳۹۳) با «CHE» و استیون سودربرگ (۱۳۸۶) فیلمساز سرشناس امریکایی کاملا تصادفی بوده یا این که آقای حاتمی کیا در زمان ساخت فیلم آژانس شیشه‎ای» (۱۳۷۶) حتی روحشان از وجود فیلم «بعد اظهر سگی» (۱۳۵۴) خبر نداشته است! همچنین مثل سریال «هفت سنگ» علیرضا بذرافشان ادعا نشود ما از Modern Family اقتباس کردیم، جرم که نکردیم! (البته ظاهرا اقتباس صحنه به صحنه 😉 )

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)