جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » محافظ موبایل هوندا: ایمن‎ترین محافظ تلفن همراه در جهان!

محافظ موبایل هوندا: ایمن‎ترین محافظ تلفن همراه در جهان!

شرکت ژاپنی Honda متفاوت ترین و ایمن ترین محافظ تلفن همراه دنیا را معرفی کرد!
این محافظ از 6 کیسه هوا تشکیل شده که در هنگام بروز هرگونه شتاب در گوشی (نظیر پرت شدن از دست، سانحه رانندگی و…) باز خواهد شد و از موبایل شما در هر نوع حادثه ممکن به صورت 100% محافظت خواهد کرد!!!

محافظ تلفن همراه هوندا Honda

محافظ تلفن همراه هوندا – محافظت 100% از گوشی موبایل Honda

Honda: ایمن ترین محافظ تلفن همراه!

محققان شرکت خودروسازی هوندای ژاپن، محافظ جدید مخصوص تلفن همراه هوشمند طراحی کرده‌اند که با کمک شش کیسه هوای داخلی از آسیب دیدن تلفن در زمان افتادن روی زمین پیشگیری می‌کند.
به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این پوشش محافظ «Case N» نام دارد که درون آن شش کیسه هوای کوچک تعبیه شده است. در زمان سقوط تلفن همراه بر روی زمین، کیسه‌های هوا باز شده و از صدمه دیدن گوشی پیشگیری می‌کنند.
از دیگر کاربردهای این پوشش محافظ، پیشگیری از سرقت است. در صورتی که سارق با حمله تلاش کند که گوشی تلفن همراه را به زور از جیب فرد خارج کند، کیسه‌های هوای درون جیب باز شده و مانع از سرقت می‌شوند.
بر اساس اعلام شرکت هوندا، پوشش محافظ Case N یک طرح مفهومی بوده و این شرکت برنامه‌ای برای تولید تجاری این محصول ندارد.
بر خلاف هوندا،‌ شرکت اپل قصد دارد دستگاه مشابهی را به زودی تولید و به بازار عرضه کند. در طرح ثبت اختراع شده اپل، احتمال سقوط تلفن همراه هوشمند از طریق شتاب سنج‌های داخلی تعیین می‌شود. با تعیین خطر احتمال سقوط روی زمین، پیشرانه گازی نصب شده روی بدنه تلفن همراه روشن شده و دستگاه در جهت مخالف به آرامی روی زمین فرود می‌آید.

واقعیتش را بخواهید این محافظ گوشی تلفن همراه کمی عجیب و زمخت به نظر می رسد؛ بنابراین توصیه می کنم ویدیوی معرفی و دلایل ساخت این محافظ را به دقت تماشا کنید:

همانطور که متوجه شدید، این خلاقیت و نوآوری به ظاهر احمقانه، در زمینه کمپین تبلیغاتی تکنولوژی کیسه‎های هوای شرکت هوندا می‎باشد!

این تبلیغات چه تاثیری در دیدگاه شما نسبت به محصولات Honda داشت؟

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)