جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم!

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم!

برای همه پیش آمده است که وقتی در خیابان قدم می‌زنید چشمتان به بستنی، آب هویج، ذرت مکزیکی یا نوشیدنی پشت ویترین بخورد و دلتان بخواهد چند لحظه توقف کنید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. هدف من از گفتن این جمله این بود که بگویم وقتی محلی برای عرضه‌ی بستنی یا نوشیدنی دارید برای جذب عابران مشتری به آب در دهان عابران انداختن می‌پردازیم! این روش کاملاً مناسب جذب مشتری می‌باشد. ولی فقط به آن بسنده نکنید. یک قدم از رقبای خود پیشی بگیرید و محیط اطراف را طوری آماده کنید که نه‌تنها مزاج آن‌ها را تحریک کند بلکه به ضمیر ناخودآگاه آن‌ها نیز نفوذ کنید.

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

تصاویر جذاب یا دکور مناسب همراه با مفهومی قابل انتقال می‌تواند شما را در جذب مشتری بیشتر کک کند. توجه داشته باشید که نوع ارائه شما به گونه ایست که چند ثانیه برای جذب مشتری از عابر پیاده به داخل وقت دارید. بهتر است از این چند ثانیه بیشترین استفاده را بکنید.

قرار دادن گلدان‌هایی به شکل فنجان یا هویج در پیاده‌رو مغازه یکی از روش‌های انتقال این مفهوم است که دارید به یک کافی‌شاپ یا آب هویج فروشی نزدیک می‌شوید. البته این کار مشکل سد معبر دارد ولی شما می‌توانید در ورودی محل کار خود از گلدان‌های بزرگ و کوچک این‌چنینی استفاده کنید.

مطمئن هستم شما منکر این نخواهید شد که وقتی در تابستان پیاده قدم می‌زنید دیدن تصویر یخ و هنگامی‌که در زمستان تصویری از آتش می‌بینید چقدر حس خوبی پیدا می‌کنید. چقدر در روزهای تابستانی استفاده از انتقال تصاویری که حس خنکی را به عابران پیاده انتقال کند یا تصاویری از رفع عطش باعث جذب مشتری به داخل مغازه خواهد شد. در روزهای زمستانی نیز استفاده از تصاویری که احساس گرمای محیط، نوشیدنی گرم، سرپناهی برای دور ماندن از بارش و لذت بردن از تماشای بارش را به عابران انتقال دهد نیز دیگر روش جذب مشتری خواهد بود. استفاده از تصاویر دم­نوش­های مختلف نیز بر می­تواند کاربردی باشد.

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

ذرت مکزیکی

چگونه عابران را جذب خوراکی کنیم؟

چگونه عابران را جذب خوراکی ها کنیم؟

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)