جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » تابلو باز است بسته است مغازه ها را خلاقانه تهیه کنید.

تابلو باز است بسته است مغازه ها را خلاقانه تهیه کنید.

اکثر مغازه هایی که به رضایت مشتری و خرید دوباره مشتری اهمیت می دهند. توسط تابلو باز است بسته است سعی دارند ساعت کاری را به مشتریان یادآور شوند. تصور کنید چقدر خوب می شد فرهنگ استفاده از این تابلوها جا می افتاد. با این کار مشتری‌ها به راحتی ساعات کاری را خواهند دانست و در آن ساعات مراجعه می کنند. مشتری‌ها دوست ندارند هنگام مراجعه به مغازه با در بسته ای مواجه بشوند که نمی دانند کی باز خواهد شد. سردرگمی که برای مشتری ایجاد می‌شود باعث نارضایتی مشتری می‌شود.

 باز است بسته است

 باز است بسته است

استفاده از تصاویر قفل باز و بسته ایده ای مناسب برای طراحی این تابلو ها می‌تواند باشد.

چرا از تابلو های باز است بسته است استفاده کنیم؟

شاید فکر کنید که محل کسب و کار متعلق به خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان می خواهد تعطیلش کنید و نارضایتی های مشتری از این موضوع به ناحق است. ولی همه چیز برعکس این تصور است. این نارضایتی هم ناحق نیست. امروزه مردم به وقت خود بسیار اهمیت می دهند. برای هر ساعت خود برنامه ریزی می کنند. اگر با مراجعه به مکانی آن را بسته ببینند مطمئناً آن را سد راه زندگی خود می دانند. ولی اگر هنگام مراجعه با تابلو بسته است مواجه شوند که روی آن ساعات کاری و ایام تعطیل مشخص شده است به شما حق می دهند وتاریخ مراجعه مجدد خود را طبق آن مشخص خواهند کرد.

شما هم می‌توانید تابلو هایی تهیه کنید که نوشته ساده باز است بسته است و ساعت کاری روی آن هست، ولی امروزه همه دنبال انتقال پیام خود به‌صورت مفهومی هستند. همه چیز باید به نحوه ی جذاب تر و زیبایی بیان شود. درست است دوکلمه باز و بسته همراه ساعات و ایام کاری می‌تواند منظور را شفاف برساند. ولی کمی به میدان رقابت فکر کنید! امروزه همه به دنبال آن هستند که با روش های خلاقانه ای تبلیغ کنند، دکوراسیون محل کسب خود را بهتر کنند، نامی جذاب برای کسب و کار خود انتخاب کنند.

 

تصاویر خلاقانه تابلو باز است بسته است.

در ادامه تصاویر بیشتری از خلاقیت به‌کاررفته در تابلو باز است بسته است قراردادیم. تا از آن‌ها بتوانید ایده بگیرید. برای مثال می‌توانید علاوه بر درج ساعات کاری، عقربه‌هایی رو تهیه کنید و روی تابلوی بسته است بگذارید. درصورتی‌که برای مدت کوتاهی محل کار خود را ترک می‌کنید. عقربه‌ها را روی زمان بازگشت خود تنظیم کنید. با این کار مشتری اگر برایش مقدور باشد تا زمان بازگشت شما منتظر می‌ماند. درصورتی‌که نتوانست منتظر بماند هم بااینکه شما در ساعت کاری تعطیل بودید ناراحت نخواهد شد.

مثالی دیگر استفاده از تصویر فنجان چای گرم و فنجان خالی سروته شده است. شما می‌توانید از تصاویر بشقاب خالی یا پر نیز استفاده کنید. البته روش دیگر نشان دادن پایان غذا می‌تواند گذاشتن تصویر کارد و چنگال به صورت موازی در سمت راست روی بشقاب نشان دهید غذا پایان یافته است. (این کار را خود مشتری‌ها برای انتقال خواسته‌های خود در رستوران‌ها استفاده می‌شود.)

 باز است بسته است

 

 باز است بسته است

 باز است بسته است

 باز است بسته است

 باز است بسته است

 باز است بسته است

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)