جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » آموزش خلاقیت و نوآوری » بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده و روش های آن

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده و روش های آن

مدتی است به علت رعایت نشدن قوانین کپی رایت توسط عده ای از افراد، بازار خرید و فروش سی دی یا دی وی دی از رونق خود افتاده است. در این میان در دیگر نقاط جهان موج جدیدی ایجاد شده است که همه اطلاعات به صورت اینترنتی خریداری و نگهداری می شوند. در این میان عده ای برای جلب مشتریان به خرید لوح های فشرده، رو به طراحی بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده آورده اند. اغلب برای این بسته بندی ها از نام یا محتوایش ایده گرفته اند.

در تصاویر زیر تصاویری از بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده می بینید.

ساخت خانه عروسکی با بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده، جعبه ای شبیه توستر و چاپ تصویر نان یا گوشت چرخ کرده داخل کیسه، تبدیل بسته بندی لوح فشرده به نوار کاست و چادر سیرک، گذاشتن یک پیچ روی سوراخ لوح فشرده برای لوح های فشرده ای که محتوای فنی و صنعتی دارند، همچنین قرار دادن سی دی یا دی وی دی داخل یک جعبه شبیه صلیب سرخ که مطمئناً مربوط به آموزش کمک های اولیه یا صلیب سرخ می باشد. نمونه هایی بودند که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده,

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشردهبسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

 

بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده

شما هم می توانید بسته بندی لوح های فشرده آموزشی خود را به صورت های مختلف تهیه و طراحی کنید تا به فروش هرچه بیشتر آن منجر شده باشید. برای مثال می توانید یک آلبوم موسیقی سنتی را روی لوحی به رنگ مشکی ذخیره کنید و بسته بندی آن را شبیه صفحه های گرامافون تهیه کنید. این کار بر حس نوستالژی کار می افزاید. اگر بازی برای کودکان ساخته اید بسته بندی لوح فشرده را به صورت یکی از ابزار بازی طراحی کنید تا کودک بتواند در دنیای واقعی نیز از عناصر بازی استفاده کند.

بهتر است به جای فکر کردن روی طرح روی جلد سی دی به فکر طراحی جعبه فوق العاده جذاب باشید.

شما چه پیشنهاد هایی برای بسته بندی خلاقانه لوح های فشرده می توانید بدهید؟

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)