جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » خلاقیت در تبلیغ با نور؛ منتظر شیوه جدید تبلیغات باشید!

خلاقیت در تبلیغ با نور؛ منتظر شیوه جدید تبلیغات باشید!

از دیگر مواردی که در تبلیغات استفاده می شود نور است. امروزه تبلیغ با نور از تبلیغ با رقص نور و نوشته های نورانی فراتر رفته و به روش های جذاب تری ارائه می شود.

 تبلیغ با نور

چند نمونه تصویر تبلیغ با نور

قرار دادن چراغی که شب ها هنگام روشن شدن شبیه تابوت می شود، خلاقیت خاصی را به تبلیغ بخشیده است. تصویر دیگر لوگو های مخصوص یک فست فود را مشاهده می کنید که با استفاده از جهت دهی خاص به نور استفاده شده است. تبلیغ فیلم با استفاده از صحنه هایی که نور در آن تاثیر اصلی را داشته نمونه های دیگری از این خلاقیت است. تبلیغ با استفاده از تاباندن نور از داخل چراغی که به داخل ماکت خمیر دندان قرار دارد به روی دندان ها برای سفیدتر دیده شدن آن ها روشی مناسب برای تبلیغ می باشد.

 

 تبلیغات با نور

 تبلیغات با نور

 تبلیغات با نور

 تبلیغات با نور

 تبلیغات با نور

 تبلیغات با نور

 

روش دیگری که در تصاویر می بینید، عکس العمل نشان دادن تبلیغ به حرکت عابران است. در تصاویر زیر می بینید که این روش خلاقانه همراه تبلیغ با نور تلفیق شده است. با عبور عابر از زیر لامپ، سنسور اقدام به روشن کردن لامپ می کند. در تصویر دیگر با حرکت عابران از کنار تصویر، تصویر پخش شده تغییر می کند.

 

 تبلیغ با نور

 تبلیغات با نور

نسل جدید تبلیغ با نور توسط پروژکتورهای سه بعدی!

البته امروزه ابزار چند رسانه ای و پخش کننده های جدیدی وارد بازار شده و احتمال می رود در نسل جدید ایده های تبلیغ با نور از آن ها استفاده شود و تبلیغات خلاقیت های جدیدی را در بر بگیرد.

شما اگر نسل جدید ایده های تبلیغاتی را در کشور پیاده می کردید چه خلاقیتی برای تبلیغ با نور به کار می بردید؟
برای مثال می شود عکسی از صحنه ی فیلم که چراغ  روشن خاموش می شود را روی تابلوهای تبلیغاتی آن استفاده کرد و چراغ روی تابلو یا داخل آن به همان صورت خاموش و روشن شود. فکر کنید شاید در آینده ای نه چندان دور، پروژکتور های 3 بعدی را با سنسور تشخیص حرکت ترکیب کرد و در این صورت با تشخیص ورود یک عابر به جای روشن شدن لامپ روی سر آن، تصویر 3 بعدی فردی ظاهر شود و درباره محصولات توضیح دهد!

 تبلیغ با نور

 تبلیغ با نور

 تبلیغ با نور

 تبلیغ با نور

 

 

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)