جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » اختراعات و ایده های نو » تبلیغ با ساخت امکانات شهری ، تبلیغ داخل شهر

تبلیغ با ساخت امکانات شهری ، تبلیغ داخل شهر

یک شرکت برای تبلیغ داخل شهر به جای پخش تراکت و کرایه بیلبورد های تبلیغاتی از ایجاد امکانات رفاهی تبلیغاتی اقدام به تبلیغ کرده است. با این کار نه تنها تبلیغاتشان مزاحمت برای شهروندان ایجاد نمی کند بلکه برخی از مشکلات این شهروندان را برطرف می کند. نکته دیگری که می توان از این عمل تبلیغاتی برداشت کرد که چقدر ریز بینانه نیاز های شهروندان را دیده و سعی در برطرف کردن آن کردند. مشکلاتی که حتی ممکن است  آن را احساس نکرده باشند و با دیدن حل شدن آن به ریز بینی شرکت پی می برند. می شود گفت این شرکت نیاز مارا بهتر از خودمان می شناسد!! نکته دیگری که در این تصاویر دیده می شود این شرکت بر روی پله ها یک محل برای عبور صندلی چرخ دار یا کالسکه کودک ایجاد کرده است ولی در تصویر تبلیغاتی از تصویر معلولین استفاده نکرده است. حتی از کالسکه کودک هم استفاده نکرده تا معلولین با کودک همتراز دیده شوند. بلکه یک فرد در حال حمل چمدان در تبلیغ استفاده شده است.

تبلیغات روی پله ها

شاید ما هم داخل شهر مکان هایی را می شناسیم با اینکه ایستگاه تاکسی نیستند ولی محل خاصی  برای مسافران تاکسی تلقی می شوند و اکثراً افرادی را آنجا منتظر تاکسی هستند. تصور کنید این کار چقدر از هزینه شهرداری ها می کاهد؟

امکانات رفاهی تبلیغاتی بسیار روی رضایت شهروندان و بودجه شهرداری تاثیر دارد. در زیر دو تصویر دیگر از ایجاد بارانگیر و ایستگاه برای تبلیغ داخل شهر را مشاهده می کنید.

تبلیغات در ایستگاه

تبلیغات روی سایبان باران گیر

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)