جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » کارآفرین های نوجوان ، با خود مقایسه کنیم! (سری دوم)

کارآفرین های نوجوان ، با خود مقایسه کنیم! (سری دوم)

در این پست نیز کارآفرین های نوجوان دیگری را معرفی کرده و به بررسی ایده و شروع کسب و کار آن ها می پردازیم.

معرفی کارآفرین های نوجوان

نوجوان کارآفرین گیم نت

Caine Monroy

کِین مُنروی تنها 9 سال داشت که وارد دنیای کارآفرینی شد. او سرمایه اولیه کسب و کار خود را با فروش کارتون ها و مقواهای مغازه لوازم یدکی فروشی پدرش به دست آورد. او یک مغازه بازی کامپیوتری برپا کرد و کودکان بسیاری با بلیط های 1 تا 2 دلاری به بازی مشغول می شدند . با اینکه سرمایه اولیه او معلوم نیست چقدر است ولی او توانسته سرمایه ای 212 هزار دولاری را برای خودش جمع آوری کند!

 

نوجوان کارآفرین شبکه اجتماعی مجازی

Catherine Cook

کوک و برادرش بعد از دیدن یک سال نامه به فکر ایجاد یک شبکه اجتماعی مجازی افتادند. آن ها یک سالنامه مجازی شخصی بر روی اینترنت ایجاد کردند. این کارآفرین نوجوان توانست بعد از یک سال تعداد کاربرانی حدود 3.1 میلیون را جذب شبکه اجتماعی مجازی خود کند. او توانست با یک سایت تبلیغاتی و تکمیل کننده آزمون ها و امتحانات مجازی ادغام شود و بتواند تبلیغات شرکت های بزرگی مثل دیزنی و ABC را جذب کند.

 

نوجوان کارآفرین طراح وب

Ashley Qualls

اشلی کوالز زمانی که شبکه اجتماعی myspace بسیار طرفدار داشت توانست ماهانه 70 هزار دلار در ماه درآمد داشته باشد. طراحی صفحه myspace اشلی بسیار مورد علاقه مردم بود و آن ها نیز طرح های او را می خواستند. طرح های خود را به صورت آنلاین به خریداران می داد. این کسب و کار وقت زیادی از او می گرفت تا جایی که از مدرسه اخراج شد. بعد ها به او پیشنهاد شد که در ازاء 1.5 میلیون دلار صفحه شخصی خود را بفروشد، او این پیشنهاد را رد کرد.

 

کارآفرین های نوجوان _ صنایع غذایی

Fraser Doherty

دوهرتی در 14 سالگی با تهیه مربا طبق دستور پخت مادربزرگش توانست سفارش های زیادی بگیرد. او پس از اخراج از مدرسه یک کارخانه اجاره کرد و با استخدام 200 کارگر و کارمند توانست در سراسر انگلستان در 184 فروشگاه بزرگ قفسه را به خود اختصاص دهد. او در سال 2007 توانسته بود 750 هزار دلار بفروشد.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)