جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » اسلاید » تبلیغ کاربرد محصول یا خدمات خود را خلاقانه و مفهومی کنیم

تبلیغ کاربرد محصول یا خدمات خود را خلاقانه و مفهومی کنیم

کاربرد محصولات یا خدمات خود را چقدر می شناسی؟ آیا کاربرد محصول خود را می توانیم در تبلیغات خلاقانه خود جا بدهیم؟ چند تبلیغ کاربرد محصول در این پست ببینید.

تبلیغ کاربردی محصول لاک تقویت کننده ناخن به صورت مفهومی

 در تصویر بالا تبلیغ یک لاک را می بینید آنچه مشخص است تولید کننده ویژگی تقویت کننده بودن این لاک را به عنوان مشخصه بارز این محصول بیان کند. انتقال مفهوم مقاوم کنندگی در این تبلیغ بسیار مشهود است.

 

تبلیغ کاربردی محصول های مختلف قهوه

حرف Z برای نشان دادن خوابیدن یا خواب آلودگی است، و حرف N اول اسم برند محصولات و فرآورده های قهوه است. با چرخش حرف N تبدیل به Z می شود. با این ترفند تبلیغ کننده تلاش دارد، کاربرد محصول  خود را ضد خواب آلودگی بودن بیان کنند. تا توجه به این که قهوه شامل موادی است که خواب آلودگی را از بین می برد و اکثر مردم به این آگاه هستند مفهوم کاربردی بودن این محصولات با علائم خواب یعنی حرف Z در تبلیغات کاربردی محصول استفاده شده است.

تبلیغ کاربردی محصول و خدمات مفهومی دفتر کاریابیدر تصویر بالا نیز تبلیغ یک دفتر کاریابی را نشان می دهد، تبلیغ انتقال مفهوم کاربرد این دفتر کاریابی را به خوبی بیان می کند که شغلی هم مناسب و هم کاربردی باشد برایشان می یابد. در این تبلیغ کاربرد محصول را رضایت شغلی بیان کرده و با این کار نظر کسانی که هم بیکار هستند و هم کسانی که رضایت شغلی ندارند را جلب می کند. مطمئناً افراد دوست دارند کاری که انجام می دهند دیده شود و محیط کاری مناسبی داشته باشند.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)