جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری در کسب و کار » تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه » تبلیغات لوازم آرایشی بهداشتی ؛ نمونه های خلاقانه

تبلیغات لوازم آرایشی بهداشتی ؛ نمونه های خلاقانه

چند نمونه تبلیغ خلاقانه و مفهومی لوازم آریشی و بهداشتی را در این پست جمع آوری کردیم.بی شک شما هم به دنبال ایده های تبلیغات مفهومی لوازم آرایشی و بهداشتی بدون تصویر انسان هستید. در تصویر اول تبلیغ یک برند معروف لوازم مراقبت از پوست و مو را میبینید که با ابتکار خلاقانه و سعی در انتقال این مفهوم دارد که محصولات این برند باعث رفع عیب های پوست شود.همچنین اکثر مشتری ها تمایل به نشستن در قسمت صاف این مبل دارند با این کار ناخودآگاه میبینند که این  برند را انتخاب کرده اند.

تبلیغ لوازم بهداشت پوست

در تصویر زیر نیز تبلیغ یک اسپری خوشبو کننده را می بینید که بر روی تابلوی خروجی اضطراری کشیده شده است. با این ترفند تبلیغاتی این حس را به بیننده انتقال می دهد که با استفاده از محصول بهداشتی ما خوشبو و جذاب خواهید شد و نظر همه را جلب خواهید کرد. با توجه به این که تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را بیشتر روی ایجاد جذابیت می گذارند، تبلیغ زیر نمونه ای بی نظیر از ایجاد حس جذاب کننده بودن محصول با استفاده از کمترین نماد و نشانه و در سادگی تمام است.

تبلیغ جذابیت اسپری خوشبو کننده

در زیر از دیگر نمونه های تبلیغات خلاقانه لوازم آرایشی و بهداشتی، بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه رنگ مو را می بینید. در این بیلبورد از هیچ رنگی استفاده نشده و قسمت موی سر را خالی کرده اند تا تصویر و رنگ طبیعت را نمایان کند. با این کار سعی در انتقال این مفهوم را داشته اند که رنگ ها برگرفته از طبیعت بوده و مواد طبیعی دارد. این تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی نیز با سادگی تمام مفاهیم زیادی را انتقال می دهد.

تبلیغ بیلبورد لوازم آرایشی

بیلبورد تبلیغاتی رنگ مو

۳ نظر

  1. سلام مطالب آموزنده ای بود مخصوصا این که لوازم آرایشی رو بدون تصویر انسان تبلیغ کردن.
    منتظر پست های مشابه این موضوع هستیم.

  2. سلام من بازاریابی آموزش میدم. لطفا از این طرز تبلیغات بیشتر بذارید.

  3. کار من تبلیغاته. ایده های جالبی به من دادید لطفا مطالب این بخش بیشتر کنید.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)