جدیدترین مطالب خلاقیت
خانه » خلاقیت و نوآوری » اختراعات و ایده های نو » Blue Driver تشخیص عیب اتوموبیل و تعمیرکار خودرو

Blue Driver تشخیص عیب اتوموبیل و تعمیرکار خودرو

تعمیرکار خودکار خودرو Blue Driver

 BlueDriver دستگاهی جدید است که با اتصال مستقیم به موتور هر اتومبیلی بصورت هوشمند آن را بررسی و راهکار های هوشمندانه ای برای تعمیر آن ارائه میکند.

پیچیده شدن ساختار موتور خودروهای جدید و تکنولوژی ساخت آنها تا زمانی جالب و جذاب است که به مشکل برنخورید! یقینا وقتی ماشین آخرین مدل شما در شرایط عدم دسترسی به تعمیرکار مجرب از کار بیفتد، آرزو می کنید کاش یک خودروی قدیمی تر داشتید که از همه بخش های اتومبیل خود سر در آورید!

خوشبختانه دستگاه Lemur Monitor Blue Driver که با قیمت مناسبی نیز به بازار عرضه شده، قادر است با اتصال به اتومبیل بصورت زنده تغییرات اتومبیل را اسکن و کنترل کند. در صورت بروز هرگونه مشکل این دستگاه قادر است مشکل را شناسایی و بجای دادن فهرستی از اطلاعات، شرح مشکل بوجود آمده و همچنین راهکار حل مشکل را به راننده ارائه دهد.

Blue Driver: دستگاه تشخیص اتوماتیک عیب خودرو و تعمیرکار پیشنهاد دهنده راه تعمیر ماشین

Blue Driver: دستگاه تشخیص اتوماتیک عیب خودرو و تعمیرکار پیشنهاد دهنده راه تعمیر ماشین

این دستگاه از یک کابل برای اتصال به پورت OBD که در زیر داشبرد های اتومبیل های تعبیه شده استفاده میکند. این پورت در تمامی اتومبیل ها ازجمله مدل های عادی اتومبیل پژو نیز در دسترس است که البته در دسترس مستقیم کاربر نیست.  Blue Driver نرم افزاری برای اندروید و iOS ارائه کرده که قادر است اطلاعات را مستقیما روی تلفن همراه شما بصورت زنده به نمایش بگذارد. در صورت ناتوانی دستگاه از حل مشکل این دستگاه اطلاعات لازم را برای تیم اعزامی امداد خودروی شما ارسال و از پیش آنان را از نوع مشکل خبردار میکند.

معایب: اپلیکیشن همراه این دستگاه بر روی مانیتور خود اتومبیل اجرا نمیشود و در صورت نبود تلفن همراه و یا تمام شدن شارژ گوشی دیگر اطلاعاتی به شما ارائه نمیکند.

مزایا: این دستگاه نه تنها تمامی خطا های اتومبیل را درک میکند بلکه راهکار حل مشکلات را نیز به شما ارائه میکند و میتواند به شما پیش از بروز خطرهایی مانند جوش اوردن اتومبیل اطلاع رسانی کند.

نتیجه گیری: در مقایسه با قیمت دستگاه، این ابزار به زودی یک ابزار لازم برای تمامی رانندگان محسوب میشود و اطلاعات کاملی درباره ساختار موتور ارائه میکند که همگان باید بدانند.

نظر شما چیه؟

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال ضد روبات (الزامی)